Ewa Kudłacz-Orciuch

Dziennikarka podróżnicza, kulturowa i naukowa, kulturoznawca. Twórczyni Antroutes.institute.

Piszę teksty dziennikarskie i marketingowe dla firm, marek osobistych, instytucji, wydawców. Specjalizuję się w artykułach popularnonaukowych, esejach, reportażach oraz treściach tworzonych na potrzeby książek i prasy. W latach 2002–2003 odbyłam I Konwersatorium z Poetyki Reportażu i VI Warsztaty Dziennikarskie pod okiem Mirosława Twaroga. Pracowałam dla renomowanych wydawców, czasopism i biur podróży.

Interesuję się zjawiskami z obszaru szeroko pojętej kultury: etnologii, antropologii i socjologii kulturowej. Fascynują mnie mniej i bardziej odległe zakątki świata – ludzie, tradycje, historia, sztuka, architektura, przyroda – które odkrywam najchętniej na piechotę, pociągiem i kajakiem oraz śledząc dobre reportaże i dokumenty.

ANTROUTES.INSTITUTE

Jestem twórczynią instytutu Antroutes – szczegóły projektu już wkrótce!

Co jeszcze mogę dla Ciebie zrobić?

Angażuję się we współprace, które harmonijnie łączą cele biznesowe z oczekiwaniami odbiorców, rozsądnie modelują otaczający nas świat i wnoszą do niego realną, długofalową wartość. Od 2010 r. napisałam blisko 8000 tekstów dla firm z różnych branż, co zapewniło mi szerokie doświadczenie tematyczne – obecnie pracuję wyłącznie dla branży podróżniczej, kulturowej i popularnonaukowej.

Wsparcie biur podróży

Kompleksowa opieka redakcyjna: teksty ofertowe, treści programów wycieczek, opisy atrakcji turystycznych, poradniki i inspiratory podróżnicze, informacje praktyczne (research i opracowanie danych, np. przelotów, wiz itd.), publikacja materiałów na stronie.

Content marketing

Profesjonalne artykuły, wspierające reklamę, sprzedaż i pozycjonowanie strony. Wpisy blogowe, poradniki zakupowe, inspiratory, workbooki, informacje prasowe, artykuły sponsorowane do prasy i na portale.

Książki i e-booki

Treści książek, e-booków i workbooków dla firm i wydawców. Research oraz redakcja merytoryczna, marketingowa, językowa bądź kompleksowa. Tematyka podróżnicza, kulturowa i popularnonaukowa (nauki humanistyczne, społeczne, przyrodnicze).

Copywriting

Teksty marketingowe dla wydawców oraz firm i instytucji z branży podróżniczej, kulturowej i pokrewnej. Treści na strony WWW, do e-sklepów, katalogów, ofert, prezentacji, ulotek i innych materiałów biznesowych.

Brand journalism

Treści dziennikarskie, wspierające relacje firmy z rynkiem i jej etyczną promocję. Artykuły popularnonaukowe, poradnikowe, monograficzne, referaty, eseje, reportaże, kompendia, vademecum – na blogi, portale, do czasopism i innych publikacji.

Projekty specjalne

Projekty edukacyjno-promocyjne z zakresu turystyki i kultury dla biur podróży, firm, instytucji i organizacji turystycznych, uczelni, jednostek administracyjnych. Szczegóły już wkrótce na motle.institute.

Czytelnia